Prosessi

Nykypäivänä useimmat markkinointitoimistot viestivät samaa asiaa niin nykyisille kuin potentiaalisille asiakkaille. Kaikki sanovat olevansa brändin rakentajia, väittävät pystyvänsä hallitsemaan kaikkia viestintäkanavia ja sanovat tuottavansa kaikkein luovimpia ratkaisuja yritysten markkinointihaasteisiin. Todellisuudessa erot toimistojen välillä ovat kuitenkin suuria.

Sen lisäksi, että säästät aikaa ja rahaa, ammatillisen valintaprosessin panos auttaa sinua myös minimoimaan riskit. Lähtökohtana valinnoille ovat strategiset painopisteet ja yrityksesi tarpeet. Konsultoimme sinua markkinointisi tärkeimmässä päätöksessä: minkälainen toimija, kuten esimerkiksi mainostoimisto, PR-toimisto tai brändikonsultti vastaisi parhaiten asetettuja tavoitteita.

Osoita hiirellä prosessin vaiheita saadaksesi enemmän tietoa.
1. Lähtökohtana ovat asiakasyritys, markkinoinnin rooli, asetetut tavoitteet, odotettavissa olevat tulokset
2. Tavoitteiden asettaminen yritykselle
3. Lista toimistoehdokkaista
4. Kenttätyö, RFI ja haastattelut
5. Lyhyt lista toimistoista, jotka sopivat parhaiten tarpeisiisi
6. Workshop
7. Jatkoseuranta Asiakkaan tyytyväisyys on taattu
1
2
3
4
5
6
7
Katso, keitä olemme jo auttaneet käyttämällä tätä prosessia.